Jeśli byłeś częścią jakiejkolwiek organizacji w przeszłości, możesz pamiętać o wspaniałym, starym pudełku pomysłów. Być może można by o tym pomyśleć jako o oryginalnym narzędziu do monitorowania koncepcji.
Jeśli prowadzisz małą firmę, możesz uniknąć wykorzystania podobnego projektu do zbierania pomysłów od uczestników. Niemniej jednak, co się dzieje, gdy masz stu pracowników? Albo tysiąc? Co się stanie, jeśli nie wszyscy zostaną umieszczeni w jednym zwykłym pokoju, w którym mogą zostawić notatki w pudełku? Standardowe techniki mogą okazać się niepotrzebne, jeśli nie trudne, w tego rodzaju atmosferach.
Każdy typ organizacji może skorzystać z nowoczesnego, XXI-wiecznego rozwiązania do zarządzania koncepcjami w miarę ich rozwoju i skali. Możesz myśleć o programach koncepcyjnych jako o współczesnej opcji starego zestawu rekomendacji; jednak byłoby to jak nazwanie Titanica łodzią wiosłową. Platformy do monitorowania koncepcji dostępne obecnie na rynku mogą zdziałać znacznie więcej niż podejścia analogowe, przynosząc ogromne korzyści dla każdego rodzaju działalności.
Jeśli chcesz opracować innowacyjne oprogramowanie, kliknij oprogramowanie Real Vision.
Oto kilka sposobów, w jakie programy do monitorowania sugestii mogą usprawnić Twoją organizację.
Dynamika rynku
Każdy sektor w pewnym momencie znajduje się na krawędzi transformacji. To jest całkowicie naturalny rozwój organizacji. Oprogramowanie do zarządzania koncepcjami pomaga Twojej organizacji zidentyfikować wykonalne technologie, a także ocenić, czy są to tylko chwilowe trendy, czy prawdziwe transformacje. Świetne zarządzanie koncepcjami pomaga być na bieżąco z kluczowymi zmianami rynkowymi, dzięki czemu możesz kuć żelazo, póki gorące.
Zaangażowanie zespołu
Wiele badań, począwszy od sektora gospodarczego, a skończywszy na marynarce wojennej Stanów Zjednoczonych, wykazało, że pracownicy niemal każdego rodzaju organizacji funkcjonują najlepiej, jeśli czują się uprawnieni i mają głos. Kiedy kierownictwo kultywuje kulturę współpracy, w której uczestnicy wiedzą, że ich myśli i sugestie są brane pod uwagę przez przełożonych, wzrasta pełna satysfakcja z interakcji personelu i pracy. Kiedy Twoja grupa się angażuje i dobrze się bawi, efektywność dodatkowo rośnie, a wskaźniki rezygnacji, oprócz rekrutacji, szkoleń i kosztów zatrudnienia, spadają.
Doświadczenie klienta
Zaangażowana kadra ma jeszcze jedną zaletę: doskonała obsługa klienta. Technologia, podobnie jak monitorowanie pomysłów, tworzą łańcuch renowacji, który pomaga każdej osobie, od dyrektora po konsumenta. Kiedy pracownicy mają głos w swojej organizacji, są szczęśliwi, że mogą dalej funkcjonować. Kiedy pracownicy są szczęśliwi w biurze, klienci pamiętają, że atmosfera i społeczeństwo ulegają poprawie.
Co więcej, pracownicy, którzy obsługują klientów w najnowocześniejszych technologiach, często mają pomysły, jak ulepszyć obsługę klienta. Szybkie udostępnienie tym pracownikom narzędzi do monitorowania sugestii daje możliwość poprawy obsługi klienta.